Tovabb-tovabb-tovabb...

 2009.10.12. 18:40

Legutobb arrol irtam, hogy a csehek jonnek, es paraztam toluk (a digokban alapvetoen biztos voltam, hogy leverjuk oket) es jol tettem! Velemenyem szerint ez a cseh valogatott volt az egyik legjobb csapat a tornan, akarkit siman leverhettek volna. Nekunk hala Istennek - meg a tiziknek - sikerult tovabbjutnuk. 1-0, 1-1, 1-2, 2-2 es utana a tizik! Es figyelem: ez volt az elso 11es parbaj, amit magyar csapat valaha is vivott!!! Ugyhogy 100%osak vagyunk ebben is! :D (ja, es a latottak alapjan hivatalosan is olasznak nyilvanitottam magunkat, hogy 0 helyzettel is rugtunk kettot es a vegen tizenegyesekkel tovabbjutottunk!)

 

A digok szokas szerint szutykok voltak, de amire szamitottam, az be is jott - a korai 1 perces (ennel nem lehet korabbi) golunkra a 82-ben talaltak egyet valaszul. Majd a hosszabitasban jott a magic magyars (meg ukranz :D) es a Nemeth Krisztike eldontotte a sorsat a digoknak a 112. percben...hittem en, de nem, mert termeszetesen a magyar betegseg es a digo betegseg egyutt nagyon jol mukodott es joforman a kozepkezdesbol a taljan gyerek vegighozta a palyan, -es mivel mi olyan nyugodtan neztuk, hogy milyen ugyesen hozza a kapunk fele - igy gondolta rateszi 18rol es be is rugta...na, itt van par perc, amire nem emlekszem, csak arra, hogy a tobbiek mar kertek, hogy nyugodjak meg, mert agyverzest fogok kapni a sok szidalomba! de igy legalabb pont megfelelo hangszinten ert a 117. perc, amikor is megint ugyanaz a formacio: Koman-Nemeth es maris 3-2 ide...ilyen, mar a sokadik ilyen, meg nem is fordult velem elo eletemben, hogy egy magyar focicsapat a halalbol hoz vissza meccset, es ok mar masodszor tettek meg...riszpekt, meg ilyenek! (a mocskos digoknak meg kivanom, hogy csak ilyen birok vezessek innentol a meccseiket, akkor majd leszoknak a szineszetrol es elkezdenek focizni - amit egyebkent tudnak, csak lustak, ahhoz is :D)

 

Es el is erkeztunk Ghanahoz es az elodontohoz! most delutanig nem ereztem, hogy mi lesz (az elozo ket meccsnel ereztem, hogy nem lesz baj), meg is voltam ijedve. De 3-4 korul mar latta a lelki szemeimmel a Fifa honlapon a donto resztvevoit: Magyarorszag es Costa Rica...ugyhogy azota egy kicsit nyugodtabb vagyok - persze teljesen nyugodt majd akkor leszek, ha a lefujas utan is ottleszunk a valosagban is! De addig eleg kemeny meccs var rank!

A vegere, hogy erot adjon! Mit is mondott Nemeth a digok utan:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koivu.blog.hu/api/trackback/id/tr501445665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása