Sok a gond

 2009.07.12. 23:11

Most olvastam el az előző bejegyzésemet...Hááááááát, velős az biztos! :D (viszont még mindig igaznak vélem a megállapítást)

Sokáig nem írtam, de nem azért, mert nem lett volna mit, hanem azért, mert egy kicsit káoszos az életem itt kinnt...és sajnos még mindig az. Úgy kezdődött, hogy bekrepált a notebookom, rajta kb. 3 év minden levelével és melójával - és ráasásul nagyon úgy tűnik, hogy nem is tudják visszahozni az adataimat. :( Szóval ez megadta az alaphangot.

Erre még jön az, hogy teljesen bizonytalan a hazatérésem időpontja, méghozzá a következő dolog miatt: Rajtam múlik a dolog, hogy akarok-e maradni október végéig - viszont a barátosném fenyeget,hogy ne merjek tovább maradni (így is +2 hónapot ráhúzok az eredeti tervre). Fúúúúúú, ezt nem könnyű megfogalmazni! Szóval rajtam múlik, de még ők nem mondtak semmi komolyabb ajánlatot, csak ezt a +2 hónapot az augusztus utáni időszakra...ez meg nem pálya, mert ezzel nem lehet tervezni. Mert nehéz lenne további időt kinnt tölteni, a barátok, család, csapat nélkül!!! A másik serpenyőben meg ugye ottvan, hogy kb. 3x annyit keresek itt kinnt, mint otthon, - ami nem mellékes a lakáshitellel a nyakamon - sőt a HRessel történt múlt heti beszélgetésemből kiindulva nem is nagyon számíthatok emelésre! (szóval, Roll? Piter? ti mit csinálnátok?)

Ráadásul, és ez az egyik legszarabb: nem játszottam még a kinnti csapatban - sőt az utóbbi 1 hónapban alig tudtam edzésre járni. Ugye ott kezdődött, hogy az első meccsünk előtti utsó edzésen (ez április végén volt) megint kiment a térdem - pedig akkor a special team kezdő tagja voltam -, ami miatt pihentetnem kellett...majdnem egy hónapot. Ezalatt jól kiestem az edzésből, ráadásul egy teljesen új szisztémát gyakorolt be a D, ami kivülről szemlélve (mert azért az edzésekre eljártam, nézni őket) nem sikerült elsajátítanom teljesen - németül ugye nem beszélek... Így az eddigi 4 meccsről lemaradtam. Most próbálok visszakapaszkodni, de nem lesz könnyű: jövő héten kedden tudok menni, de utána Berlinben leszek. Rákövetkező héten - ha minden igaz, akkor otthon vagyok. (ez eddig -3 edzés) és amikor visszajövök, annak a hétnek a végén lesz a meccs (aug 1.). Így valszeg ezt is kívülről nézem, majd augusztus 8-án van a következő meccs, de akkor meg már szabin leszek (hacsak nem mondja a Max, hogy számít rám) - megint otthon 2 hétig (így szerencsésen belecsúszik az aug 23-i meccs is...). Egyszerűen nem lehetett volna rosszabb időpontokat kitalálni sem a meccseknek!!! Emiatt is teljesen kivagyok, mert ugye hazamenni meg azért kell, mert itt kinnt azért mégsem élet-az-élet. :( Szóval ha minden így megy és aug végén megyek haza, akkor "csak" végigedzettem a HBDvel egy szezont...remélem valami azért összejön, mert ettől nagyon rosszkedvem van.

Na, remélem elég zavarosra sikeredett a post. Majd még megnézem, holnap - aztán javítgatom, ha nagyon érthetetlen.

(ui.:Viszont így otthon leszek a júli 19es Grizzlies meccsen! - csak nehogy beálljak a végén! :D Aztán nem elárulni, ha olvassa valaki csapatközeli emberke!!!)

Címkék: meló meccs terd edzes serules bluedevils hbd

A bejegyzés trackback címe:

https://koivu.blog.hu/api/trackback/id/tr681242641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donjohnson 2009.07.13. 08:00:50

Miből gondolod, hogy bárki is olvassa a blogod? :D
No, a véleményem megvan, majd osztom! :)
süti beállítások módosítása