Dontesek

 2009.04.22. 10:45

Tegnap egy kicsit zaklatott napom volt, ugyhogy hisztis picsakent viselkedtem, a nap vegere mar. De azert most igy utolag visszanezve volt ennek is celja, mint ahogy mindennek, csak legfeljebb nem vesszuk eszre.

Tortent ugyanis, hogy a nap kozepeig jo volt a hangulat, meg ugy minden, aztan beutott a mennyku: folhivott a haverom, akikkel mennek a hoki VBre, hogy akkor csutortok reggel indulnank...mivel nem sikerult errol targyalnunk elotte, igy nekem szerencsesen 10kor szall le a gepem csutortokon, viszont este...:) - aztakurva!!! Utana a napom abbol telt, hogy probaltam atfoglalni a jegyet, de azt nem lehetett, mert valahogy egy utazasi irodan keresztul foglaltam, a tobbi megoldas pedig kurva draga volt - egy olcsobb volt csak, de az meg Genfbe vitt volna, ami egy laza 300-as Zurichtol. Mig a sracok meg mindenkeppen mennek csutortok reggel, mert van foglalva mar szallas is meg a jegy is jo a tobbi meccsre is...(mondjuk en pont leszarnam, ha a haverom jonne es ez lenne a helyzet, en tuti megvarnam - mondjuk a 3 kozul a baratom mentsegere legyen szolva, hogy o egybol folajanlotta, hogy o megvar es egyutt megoldjuk valahogy).

Es ilyen hangulatban mentem az edzesre! Ami viszont a varakozasomat felulmulva jo volt. Bekerultem a hetvegi elso meccsen a Special team kezdobe, es bar a kezdo D-nek nem lettem tagja, de az alapjan, hogy azok a sracok 4szeres nemet bajnokok, asszem ez nem akkora 'vereseg', nem? :) Szoval jol ereztem magam...egeszen addig, amig nem mozdult meg a kis geci porcdarab - ami tavaly a Titans meccsen torten serules - a terdemben, ami miatt igy megint olyan bizonytalan lett, hogy ihaj. Igy az edzes vegen muszaj voltam a Max-nek szolni, hogy tegyen be valaki mast helyettem a STbe, mert nem akarom elcseszni a meccset.

Tehat itt volt a lejto alja, ami viszont a kovetkezo dontesek meghozatalara volt jo:

1. Megcsinaltatom a terdemet, mert igy hasznalhatatlan amerikai focira. Marpedig ugy erzem, hogy van keresnivalom, ha mar a Div1-es szintu nemet csapatba is beferek! (onbizalom kell :), foleg azon a poszton, ahol en jatszom!)

2. Akarmi lesz is eljutok Zurichbe, ha kell, akkor egyedul autoval. --> Ehhez kepest, hala Istennek, utolso elkeseredesemben megint raneztem a repjegy-foglalasra, es csodak-csodaja 110 euroert lehetett venni egy jegyet, pont abban az idopontban ami nekem kell! (igaz a vegen mindennel egyutt 146 euro lett a szamla a bizti+adoval - de mire a mai visszaigazolashoz jutottunk, mar csak 133 euroba kerult osszesen valami miatt :) - szoval igy vegulis, ha levonom az 50 eurot amibe a kocsi kerult volna ill. 50 eurot, amibe a csutortoki szallas, igy 33 euroert nem szenvedni 10 orat Svajcig, meg vissza nem is nagy ar!)

Szoval a vegen lesz Svajc, nyugodtan - az elso golunkig - illetve lesz egy operacio a terdemnek, ami meg az augusztusi meccsekre rendbe is jon igy! :D

Címkék: meccs svajc terd mutet jeghoki zurich bluedevils hdb

A bejegyzés trackback címe:

https://koivu.blog.hu/api/trackback/id/tr301079630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása