Itt az iras, forgassatok

 2009.04.22. 18:59

Szoval, ez egy rendhagyo post, de meg kell emlekezzek egy dologrol, ami nem kis orommel toltott el: megtalaltam a politikai hitvallasomat! Azert orulok neki, mert eddig valahogy mindegyik 'iranyzat' uresnek tunt, valahogy nem tudtam azonosulni egyikkel sem.

Aztan meg mielott ratalaltam erre a blogra, azt mar tudtam, hogy ennek a jo magyar nepnek kell egy ember, aki osszefogja, aki egyfele tudja terelni, mert egyebkent annyira individualista a tarsadalmunk, hogy az hihetetlen (ha osszehasonlitanank mas nepekkel, szerintem minimum a Top 3-ban lennenk, ha nem az elsok). Ezert ez a fene nagy demokracia - ebben a formaban - nem megfelelo. Azt persze nem vitatnam el, hogy mashol mukodhet, de nalunk nem.

Tehat az alabbi bloggal - ha nem is mindenben - de egyetertek: Vissza a kiralysagot Magyarorszagra! Ime hat a cim: monarchista.blogspot.com , forgassatok!

 

Címkék: monarchia

A bejegyzés trackback címe:

https://koivu.blog.hu/api/trackback/id/tr741080561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donjohnson 2009.04.26. 08:59:25

Lehet én vagyok nyomorék, de nekem a linkre sima blogspot oldal jön fel, bármi monarchikus tartalom nélkül!

saku 2009.05.04. 17:51:59

@donjohnson: hat, arrol nem nyilatkoznek, hogy mennyire vagy nyomi, mert meg megharagszol...:)))))

viszont en elegge az vagyok, mert a linket sikerult elkummantanom...de javitva
süti beállítások módosítása